Monday, October 19, 2009

9 comments:

valen said...

Colectia este superba, si pozele si ideea decorului. Bravo!

Anonymous said...

Salut
Felicitari pentru colectie, este foarte neobisnuita
Am doua intrebari
Ciorapii din aceasta poza sunt facuti de voi sau se pot cumpara de undeva?
http://3.bp.blogspot.com/_rY39McP59tI/StyYu3j1B7I/AAAAAAAABUE/gpXhYMkuVNs/s1600-h/IMG_9837+online.jpg
Si mai important, rochia din aceiasi poza este disponibila pe marimea S?
Cu drag, Simona

Anonymous said...

E foarte frumoasa colectia.Felicitari!Unde as putea si eu vedea preturile unor articole?Multumesc.

starbags said...

Foarte frumoasa colectia.foarte multa culoare.Frumos, frumos!

Anonymous said...

As dori si eu sa vad preturile acestor articole.
Colectia m-a prins in momentul in care am vazut "Alice in Wonderland".

incasha said...

Buna seara! Ati dori un link exchange cu blogul meu? astept confirmarea pe blog sau pe mail. O seara frumoasa!

Diana Hipmag said...

Foarte draguta colectia.. felicitari! Desprinsa parca din Alice in Wonderland!

Angel said...

Wow, I love the crop puffy shoulder jacket in picture 1 and the dresses in picture 5,15, and 21.
Very nice design!

I really like the little black dress on the left on picture 15

Mia Serena said...

Extraordinara ! Felicitari! Cum as putea afla pretul articolelor?

 
Design by xworx | Bloggerized by xworx for Chotronette.com | Chotronette