Thursday, December 4, 2008

Chotronette Around the Net


Da, stim ca nu am mai scris demult.. daaaaaar am stat ca niste sclave in the salt mines si am crosetat si am tot crosetat noi minunatii pentru voi. Pregatim o surpriza bucurestencelor. Dar va vom da detalii.. don't wanna jinx it.

Multumim Adinei pentru articolul foarte dragut, pe care il puteti gasi pe Hotcity.Pentru ca ne-a placut foarte mult, vom da un mic citat: 'Pe de o parte ma gandesc la printese rock si la o atmosfera gotica iar pe de alta parte imi amintesc de Moulin Rouge, eleganta anilor ’50 sau de curentul punk. Iar asta este cel mai important... sa fim personaje in propria noastra poveste.'

Multumim Nonei Serbanescu, care a scris pe blogul ei despre lucrarile noastre 'absolut fascinante' :p Gasiti detalii aici.

Am citit ieri micuta istorie a voaletelor, publicata de Mademoiselle Vintage, cu cateva referinte la noi. Just click here. She's already the proud owner of two of our hats :P

P.S. Nu uitati de concurs..

1 comments:

Anonymous said...

Cu multa placere dragele mele. De abia astept sa vad cu ce veniti nou. :)

 
Design by xworx | Bloggerized by xworx for Chotronette.com | Chotronette