Sunday, December 21, 2008

Happy Clients


Tocmai am dat peste niste poze de la lansarea Artizart si ne-am gandit sa impartasim ca niste fiinte generoase ce suntem. Ea este Oana, posesoarea voaletei Think Pink Burlesque si puteti vedea mai multe poze de la lansare aici :)

In afara de asta, am dat peste un articol dragut despre accesorii de seara si am fost foarte incantate de ce am citit: 'Pentru a iesii in evidenta la petrecerea de sfarsit de an trebuie sa iesi din monotonia clasicelor accesorii de par.

Pe site-ul http://chotronette.blogspot.com/ puteti gasii niste accesorii minunate pentru par, as putea spune un pic extravagante insa vor oferii tinutei voastre un inconfundabil aer glamour.'

Mai multe puteti citi pe Feminis.

3 comments:

Cantecel said...

yep, me happy! think pink burlesque makes me feel so f***in' special :D

Anonymous said...

Vreau si eu o voaleta, cum sa fac?

Chotronette said...

Buna,
Momentan suntem intr-o vacanta pe termen nedeterminat.. Vom da detalii cand ne intoarcem pe blog.

Te pupam si te mai asteptam pe aici..

 
Design by xworx | Bloggerized by xworx for Chotronette.com | Chotronette